26 april 2010

Gekregen: swap I



Twee swaps in de maak en van Poppie kreeg ik al haar bijdrage. Nu kreeg ik dus stress hé. Blij dat ik zelf een maand tijd vroeg (ken jezelf!), maar die Poppie blijkt een rappe madam te zijn.

Ik kreeg kadookes waar ik sowieso een zwak voor heb. Merciekes Poppie! Een zelfgemaakt notaboekske en een memory met tv-programma's uit mijn jeugdjaren, die schone jaren 80. Oh zoete nostalgie! Laat ons maar efkes toegeven dat ze zo'n programma's gewoon niet meer maken.

Dit was mijn absolute favoriet? Wat was die van u?

11 opmerkingen:

  1. die memory is zo cool! klein theater wa idd een echte topper. Ik denk toch dat ik 't meest hield van Carolientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, die memory, zo leuk! Puur jeugdsentiment. Ik was ook weg van Carolientje, alleen al om de titelsong mee te kwelen :-) En verder zeker ook de Freggles en het Liegebeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht toch zeker dat dit jouw favoriet zou geweest zijn ;-) :

    http://www.youtube.com/watch?v=vtebtRremU8&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Karen: nu ik mijn eigen Nils heb niet meer hé! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik was dat progamma al helemaal vergeten. Maar dat vond ik zeer leuk en daarbij keek ik ook erg graag naar Merlina. Tja, die goede oude tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. karolientje met haar bootje, liegebeest, jan zonder vrees, tita tovenaar, mevrouw theelepel, maya de bij, de gummi bears enz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. liegebeest, vrouwtje theelepel en Mik Mak en Mon

    BeantwoordenVerwijderen