1 april 2010

Gearriveerd



Deze spullen kwamen toe in dagen van kwellende hoofdpijn, een spuit in de bil door een onbekende Kempische dokter, overgeven tot ge 't gevoel hebt dat zelfs uw ziel in den emmer ligt en suf gekotst de zetel knuffelen.
(Mijn excuses voor het 'uitzonderlijk' taalgebruik. Het tafereel was onaangenaam, de beschrijving moet dat dus eigenlijk ook zijn.)
  • Het bij de Collishop bestelde Billy tafelkleed. Lieve Ilse vertelde me waar ik 't kon krijgen.
  • De één-slab voor Thor. Hij vond het wat minder grappig dan ikzelf... Nog mensen met een éénjarige in 2010 die er eentje kregen?
  • De kettingskes die ik hier en daar zag, waar ik eerst gewoon over droomde en toen ik Tante Hilde ermee zag, overtuigd was om ze daar te kopen. Bloglandrages of -meeloperij noemen ze dat, maar ik vind dat eigenlijk allemaal niet zo erg.
Ziek zijn + het overdreven gelukkig worden van deze simpele spullekes = duidelijk nood aan wat ME-tijd/gedachten. Ik neem me voor om, na de Maken voor Moeders-spullen, de broek maat 92 en het hemdje maatje 74 iets voor mezelf te maken. Een (ge)borduur(d) poshke, een tas en een rok. Misschien niet alle drie na elkaar, maar 't is al een begin hé.

14 opmerkingen:

  1. Hier ook een één-slabbeke gekregen, met 'de slimste mens ter wereld' erop:-) De rest van die leuke spullen zat helaas niet in mijn brievenbus. Maar ik ben dan ook gelukkig niet zo hondsziek geweest zoals jij het beschrijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! En met Liv kunde sinds gisteren ook lachen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel beterschap alvast!! die kettingen zijn idd heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een één-slabbeke gekregen voor mijn metekindje, maar 'k ga het stiekem zelf bijhouden. Ah ja, voor als hij eens fruitpap bij ons komt eten, want ik heb geen één slab in huis! Bij ons is 't ne "Zever, gezever!" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ja hier zat gisteren ook de één slab in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bah :-( heel veel beterschap!
    En inderdaad, soms moet je ook 's wat voor jezelf maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben gisteren ne "zever gezever" aangekregen. En dat past wel héééél goed bij Vic. Hij is immers nen enorme zeveraar, zo erg dat hij op de kribbe direct 2 slappen krijgt, ne plastieken onderaan en ne sponzen erboven om te absorberen. 't is echt erg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook ééntje in huis waar je mee kan lachen :-) En sinds vorige week ook 2 van die mooi hangertjes. Ik was ook overtuigd toen ik het hangertje van tante Hilde zag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel beterschap! Ik heb het ook al gehad, hmmpf! Nu ik op tijd het mvm afgekregen heb, wil ik ook eens iets voor mijn eigen maken! Met mijn Elise kunde sinds gisteren ook nogal lachen (zeker 's nachts, hetzij nogal groen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeeuj voor de hangertjes!!! dat stikmachientje is toch écht de mooiste he!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oeioei, veel betershap. Leuke kadootjes brengen alvast troost!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Intussen weer helemaal beter hoor!

    @Hilde: het aller-allermooiste, ik ben er zo weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook een slabbetje in de bus!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat naaimachientje heb ik ook...tof hè...al goed dat er zoiets als pakjespost bestaat in dagen van misérie,)

    BeantwoordenVerwijderen