14 april 2010

En de stempels gaan naarrrrrrr...

Zoveel berichten zeg! Ik voel mij gevleid hoor mensen. Veel leuke ideeën voor de stempelgreep. Houten blokjes, iets in fimo, plexiglas, spelletjespionnen, deur/kastknoppen, wijnkurken, springtouwhandvaten, kralen, garenbobijntjes, duploblokjes, ... In de eerste drie zag ik 't meeste potentieel. De andere dingen zijn vooral heel schoon, maar van sommige houders/grepen denk ik dat ze qua oppervlakte onderaan wat te klein zouden uitvallen. Mijn stempels hebben altijd verschillende afmetingen en ik zou dus eigenlijk iets moeten hebben dat dan ook in verschillende afmetingen te verkrijgen is. Daarbij moet dat dan ook nog ne keer een goeie hoogte hebben zodat er ook wat greep aan is hé.

En kijk eens wat Sabine na mijn eigen commentaar zei.

mamasha, ik heb hier ineens een ingeving van jewelste:
Ik heb de appelbomen gesnoeid en ik kan sneetjes afsnijden in verschillende diameters.
Ik wil ze je bezorgen als je wil, het is appelhout dus superhard, dat zal niet brokkelen (het schors kan je er afdoen indien gewenst)
das eco en recyclage en misschien nog nuttig.
Just let me know. Ik denk dat ik tot 10cm diameter kan gaan en minimuum 1 cm diameter.


Ik was onmiddellijk voor het idee te vinden. Het voldoet aan de grootte- en diktenoden, 't is recyclage, 't is niet in beperkte hoeveelheden te vinden en 't is dan nog schoon ook. En weet ge wat? Sabine brengt haar hout daarbij nog ne keer tot aan mijn deur ook. Niet denken dat ik een ondankbare luie doos ben é. Neeneen, 'k was er graag naartoe gereden, maar het lot/toeval wil dat zij binnenkort in Gent vertoeft. Ik ben soms toch wel ne chancard denk ik dan! En ik vind dan ook dat er een derde stempel moet weggegeven worden, want Sabine verdient dat nu eigenlijk wel hé?!

Maar hoe zit het nu eigenlijk met die onschuldige hand? Wel die trok volgende twee naampkes.



Severien zei...
Als ik een stempel (of labels, maar stempels zijn multifunctioneler) zou (laten) maken, zou't er ene zijn voor mijn naaiwerkjes en andere maaksels te merken, er zou simpelweg "made by severien" (aja, mijne naam natuurlijk) moeten opstaan en liefst iets met een knoop want naar't schijnt zou dat mijn handelsmerk zijn. ;)

Miss Bee zei...
Oh...wat 'n leuke stempels. Ik ben altijd zo jaloers op de stempels van mijn prinsesjes dat ik er zelf ook wel een zou willen. En dan met 'n schattig bijtje erop. En voor de greep, tja...een damblokje, blokjes uit de blokkendoos van de kindjes(oeps!)

Sabine, Severien en Miss Bee, proficiat dames! Mailen jullie mij een keertje jullie adres en de definitieve stempelkeuze door?

16 opmerkingen:

  1. Joepieeeeee! :) Ik was heel hard aan het hopen maar ik had zoiets van, naaah, zoveel volk dat meedoet, zoveel geluk heb ik nooit! :) Merci merci merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ppssst, ik vind niet meteen je emailadres? ligt dat aan mij of...?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammerrrrrr... niet gewonnen! Inderdaad een erg leuk idee van Sabine! En van Appelbomen he ;-) Helemaal mijn ding! hihihi... Ow nou vindt ik het helemaal jammer...snik....
    Meiden, van harte!
    Tis jullie gegund!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow! Ik zit hier toch te swingen op m'n stoel!
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh oh oh... jammer. Ik ben genoodzaakt zelf aan de slag te gaan! Proficiat aan de dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bombilla, gij weet mij wonen voor een gezamenlijke sessie é!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja lap, Severien, blijkbaar heb ik dat verwijderd, mijn profiel staat er nu wel weer rechts op (curieuzeneuzen :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh oh het lukt mij ook niet om je 'n mail te sturen. Kan je me je mailadres sturen via beaujolie@hotmail.com?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik maar uitstellen en uitstellen tot ik een geniale inval kreeg. Die er niet kwam.

    Ik hoop dat je deze give-away ooit nog eens herhaalt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Miss Stik: wachten of ne keer swappen? kies maar ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ho, nu ben ik slechtgezind ;-).
    Maar juj voor de gelukkigen! Proficiat dames. Ben al benieuwd wat Mamasha voor jullie gaat produceren!

    Wat een geweldig idee trouwens van Sabine!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooohhhh... wat spijtig! maar als het aanbod nog geldt mamasha wil ik ook wel ne swap doen! Vind je stempels zoooooo leuk. En ik vrees dat ik te blond en ongeduldig ben om er zelf aan te beginnen ;) Laat het in ieder geval maar weten, moest je dit nog lukken.

    groetjes POPPIE

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mor seg. Ik ben te laat he!
    Alez, maar proficiat aan de winnaars zulle!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Poppie: das goed, 'k wil u mailen, maar vind geen adres. Mail jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat aan de winnaars, maar toch spijtig dat ik niet gewonnen heb. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen