19 februari 2010

Zin in een PIF'je?



Een tijdje geleden gaf ik me bij Naja op om deel te nemen aan 'Pay It Forward'. Ge weet wel, zij maakt iets voor mij en 2 anderen. Wanneer mijn kadooke in de bus valt, zoek ik drie mensen die iets van mij mogen verwachten, deze 3 moeten dat dan ook doen, enzovoort, enzovoort. Zowel van de film als van het principe word ik altijd een beetje week dus ik haalde me nog maar iets op de hals terwijl er nog zoveel dingen in de maak zijn.

Gisteren arriveerde mijn kadooke en is 't nu dus mijn beurt om 3 anderen te zoeken. Naja gaf me knoopkes, haakte voor mij een sleutelhanger waar ik nen labello in kan steken en begon in mijn plaats met het granny square deken. (Wat een druk op mijn schouders!)

Wie iets van mij wil krijgen, moet bij de eerste drie met een reactie zijn. Go for it!

12 opmerkingen:

  1. Ik krijg altijd graag iets ;o), maar ga toch passen want ik doe al mee aan de pay it forward via iemand anders, en anders moet ik 6 dingen maken en dat komt helemaal niet goed :o).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee met dit Pay-it-forward initiatief!
    (al weet ik niet wat ik wanneer weet te maken, maar daar maak ik me dan later wel weer zorgen over)

    groet Wiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yep, dat wil ik ook wel eens doen! Cadeautjes krijgen èn geven, ik vind het even leuk:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, lijkt me leuk! Ik doe mee, ik ben nog net op tijd zie ik..
    En nu ga ik even het marakech verhaal lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @bombilla: je weet wie je in de gaten moet houden!

    misschien tot ziens?

    groet Wiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben net begonnen met een granny square dekentje! Net hetzelfde patroontje trouwens, ik vind dat het wel leuk weghaakt. Ik ben trouwens ook maar pas aan't haken... Leuk hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Janina: succes met den uwen hé!
    @Wiek - Katrien - Miekk: mailen jullie je adres een keer? (mamasha@live.be)
    @Severien: en dat lukt u direct? ik heb faalangst... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben pas 13 maar ik brei al een jaartje. Ik vind het gewoon zo leuk! Sommige vrienden vinden breien voor oma's, maar hoezo? Ik vind het leuk, en ik blijf het doen! Als je niet wilt dat ik brei, heb je pech :-)

    En trouwens : Vet leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mamasha; ik heb hulp gekregen van mijn bomma. Die kan zoals vele bomma's, geweldig goed haken. Na een avondje was ik met het "patroontje" weg, ik heb dan een hele tijd geoefend met restjes wol en na tweetal weken ben ik begonnen met "echte" wol. Gewoon eraan beginnen dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Severien: die bomma's toch hé! toon dan op tijd en stond maar eens hoe dat vordert, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen