12 februari 2010

Ontvoerd

De MDH gaf me voor mijn 30ste een bon cadeau. 'k Mocht daar stofkes mee kopen, ergens in de week van de 8ste. De 9de dacht ik 's morgens op weg te zijn naar een stoffenevenement maar plots bleek ik op een vliegtuig richting Marrakech te zitten. Mijnen MDH, mijn verrasser...

Foto's genoeg, maar ik hou het nu nog efkes bij tekst want we durven ons usb-kaartje niet in de stoffige, louche bak steken waar we nu voor zitten. Morgen naar huis, eerst mijn vikings half dood knuffelen en daarna vertel ik u 1001 verhalen...

8 opmerkingen:

  1. Wow! Goeie actie! Ben benieuwd naar de verhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukzak! Leuk!!! Maar de kindjes missen dat ligt misschien wat moeilijker. Maar hopelijk heb je er super van genoten en heb je daar leuke stofjes op de kop kunnen tikken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En geeft die MDH cursussen. Heb een kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @happyenrose: LOL, 'k zal 't hem eens vragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen