9 januari 2010

Wat minder saai



Wat betreft kleren ben ik nogal een grijze muis. Speciallekes ziet ge mij zelden dragen. En dat terwijl ik mij bij 't shoppen (wat ik dus ook al zelden doe...) meestal voorneem om ne keer iets totaal anders te kopen, maar uiteindelijk kom ik toch altijd thuis met dezelfde basics waarvan de man des huizes mij dan vraagt 'hebt ge dat al ni?'. Een bijkomend voornemen voor 2010: een flitsender muis worden. Niet dak wil dat ze mij op straat beginnen aan te gapen, maar nu tram 3 op komst is, is 't ook tijd voor een changement de decor. 'k Ben alvast begonnen met het opkalefateren van mijn dikke sjaal. Een bloemeke van den Ikea en één van de knoopkes die tijdens 't maken van deze handleiding zijn gefabriceerd. Echt flitsend zou ik 't nog ni noemen, maar wel wat minder saai toch hé?

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi!En wat een schatje

    En ook bedankt voor de handleiding


    Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah het is toch al een begin hé, beetje bij beetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe herkenbaar.... En dan koop ik een keer iets flitsends/ anders/ niet saai... heb ik het vervolgens nooit aan, omdat ik me er helemaal niet happy in voel. Heb er een kast vol van!
    groetjes Cindy
    www.uttemetut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad herkenbaar... maar ik hou nu éénmaal van sober en zwart. misschien voorzichtig proberen met de accessoires eerst - goed bezig dus met sjaal en bloem ! Je zoon staat er alvast schitterend mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar probleem! Ik kom ook steeds terug met dezelfde dingen.
    Ik lijk er het laatste jaar niet in te lukken om iets tof te vinden in de winkel. Ligt het aan mij of aan de mode???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is al een oud bericht zie ik.
    Maar waar kan ik zo'n sjaal met schatje kopen???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Mijn Petits Pirates: Die sjaal kocht ik al anderhalf jaar geleden in de Mexx en die applicatie maakte ik zelf. Das een bloem die je zo in Ikea kan kopen en een fimoknoop.

    BeantwoordenVerwijderen