28 januari 2010

't Is nooit te laat om merci te zeggen



Thor was 5 maanden geworden en 't werd tijd om de mensen eens te bedanken voor de vele kaartjes, cadeaukes, centjes enzovoort. Jaja we zijn gezegend met een lieve, gulle en attente entourage dus die verdient wel wat terug. 't Is niet dat we pas rond 5 maanden beseften dat het eens tijd werd voor zo'n merci. Neeneen, ik liep eerst toch wel zeker een maand rond met halfslachtige ideeën die ik nooit tof genoeg vond en eenmaal ik content was van één van die ideeën bleek dat er daarvoor bandwerk en veel gehamer nodig was.

120 bedankingskes
= 120 zakskes vullen met een fotooke en een merci-chocolaatje
= 120 kaartjes snijden
= 240 keer deze stempels zetten
= 120 boodschappen op de achterkant neerpennen
= 240 eyelets in 't geheel hameren = 2 x 3 x kloppen per eyelet = 1440 keer de MDH of slapende kinders irriteren

Te verstaan toch dat dat over de avonden van nog een maand gespreid moest worden?

9 opmerkingen:

  1. MOOOI!!Origineel!!
    Onthoud ik voor het volgende kindje hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik ook heel origineel. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. da's een zeer mooi bedankje!

    ik vraag mij af of ik de moed ga hebben om, wanneer mijne kleine afkomt (nog niet in de nabije toekomst; ik ben net 21), zelf als een bezetene originele doopsuikerverpakkingen ga maken én na de geboorte originele bedankjes te maken.... ik vraag mij altijd af waar de mama's in kwestie daar tijd en goesting voor vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel heel leuk cadeautje.
    ken bijna niemand die zo zijn best doet om een leuk presentje te maken.
    Ik heb je met een link op mijn blog gezet, zodat bezoekers (het zijn er niet veel) jou blog kunnen vinden, ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke bedankt!

    je kinders hangen bij mij aan de koelkast en de merci is natuurlijk allang op smikkel smul!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan, orgineel. Ik kan me voorstellen dat het een zeer tijdrovend werkje was

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een leuke attentie ,en dat vonden de meeste mensen dat het weer zo origineel was
    Ja lieve kleinzonen jullie mama is vindingrijk wie weet wat heeft ze met jullie nog in petto !
    De foto prijkt al op de kast en wat denk je van dat mercike?goed geraden in de buik van moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. merci voor de complimenten, 'k vond het ook wel geslaagd :-)

    @severien: goesting hebt ge als ge daar graag mee bezig zijt en tijd vind ik zelf door genen tv te zien

    @fleur: heb je blog net bezien: wauw zeg voor zo'n jong persoon! absoluut dito met de doe zo voort!

    @miss van ham: haha!

    BeantwoordenVerwijderen