20 januari 2010

Op tram 3 geven ze iets weg



't Is zover, vandaag word ik 30... en ik ben eigenlijk gewoon content. De voorbije 10 jaar waren goed gevuld en schoon en ik ga voor weer 10 van die jaren. Nu wel graag jaren van wat trager leven, een verbouwd huis, veel reizen en overal van genieten. Maar dat zijn mijn wensen. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat een 30'er volgens u absoluut zou moeten doen.

Stuur mij voor 27 januari uw idee door + hetgeen u als winnaar zou kiezen uit de verzameling van zelfgemaakte dingen. Grote Viking trekt de 27ste iemand uit de naampjespot en de winnaar krijgt wat hij/zij wenst.

Santé!

22 opmerkingen:

  1. Na even nagedacht te hebben weet ik wat iemand van 30 vooral moet doen; er maling aan hebben dat hij/zij al in de 3-0 zit! Gewoon jezelf blijven en jezelf niet laten verslonzen omdat je vind dat je ineens 'oud' bent.

    Verder begin ik na februari zelf richting de 30 te gaan en ben ik dus meer bezig met wat ik VOOR die tijd wil doen. Als ik getrokken wordt, vind ik de zelfgemaakte knopen wel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit al op tram 4, uit ervaring kan ik je dus adviseren: blijf jezelf, geniet van je leven zoals het nu is: kijk niet teveel achterom en niet teveel vooruit. Leef in het nu.

    Mocht ik in de prijzen vallen: een stempel lijkt me wel wat.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat jarige!! Ik heb eigenlijk al wat gewonnen, maar ik doe toch lekker nog eens mee, je moet maar geen twee keer give-aways organiseren, en als het niet gepermitteerd is, dan gooit ge mij maar uit de namenpot ;) zo'n schortje dat heb ik nooit te weinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat met TRAM 3, ik vond het geen ramp ... alles heeft zijn tijd.
    Je hebt al veel toffe dingen gemaakt, de knopen vind ik super, de viking t-shirt is zo cool, de elfenmuts is ook zo schattig, ... als als als, dan laat ik nog iets weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Niks aan thandje hoor in tram 3; pas als je je af gaat vragen hoe en wat en tijd en straks en nu en dan en nu dan...dán gaan je rails pas een beetje roesten. No worries en lekker door hobbelen! Enjoyski

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bwah, ik ben zelf al bijna 37 maar het leven begint pas bij 40, zeggen ze. Hé, je bent dus nog 10 jaar te jong!!! Nu heb je dus geen enkele reden om je ergens zorgen over te maken, hè. Een dikke proficiat!!!
    Ik heb laatst spijt gehad dat ik die knoopjes gemist heb. Ik doe dus mee voor de knoopjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkige Verjaardag! ik ben nog geen 30 en weet dus ook niet hoe het voelt maar ik leef steeds met de gedachte ''Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal'' dus al zegt je verstand dat je 30 bent, hou vooral je creativiteit in je en doe zoals je je voelt...groetjes, ik ben blij met alles wat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera, gefeliciteerd (en welkom bij de club!)! En het valt best mee hè, vond ik ook! (Ojee, nu klink ik wel heel oud, ik ben dan ook al 30-en-3-maanden haha)
    En wat je moet doen als 30er? Jong van geest blijven !
    Enne, ik doe mee voor de knoopjes, die zijn echt geweldig!
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hieperdepiep!
    Leuk hééé 30!
    Ik vind het de max. Fleur van je leven. Mijn 30 is aan mij voorbijgegaan wegens net bevallen/verbouwen/.... Wie denkt er dan aan verjaren??!?

    En verder vind ik de knoopjes nog altijd zàlig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier nog een 20'er op het randje van tram drie.
    Ik kijk er zelf heel erg naar uit, want mijn leven wordt altijd beter en beter.
    Neem zeker wat tijd om te genieten. Dat kan nooit kwaad, hé.
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiep hiep, Hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk had je een leuke dag!
    Als je dertig bent, moet je volgens mij anti-rimpelcreme beginnen te smeren. Beetje onnozel misschien, maar voor de rest zou ik het niet weten.
    Misschien wat hebberig, want ook ik heb al eens gewonnen, maar je vroeg erom ;-) Ik ben fan van de stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het knap dat je er zo rustig bij blijft, ik word in april 30 en heb me al voorgenomen dat ik dan de hele dag ga huilen ;-)
    Op uw 30 moet je jezelf soigneren en genoeg sporten, sauna-en en tijd voor jezelf nemen.
    Ik vind je kroon super mooi en aangezien onze Vic in april 1 wordt (of misschien moet ik er maar één voor mij vragen)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bij 30 : rap efkens terugkijken en zien dat het goed was, en verder met veel goesting uitkijken naar alles wat nog gaat komen!
    tof idee vd knopen uit fimo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je verjaardag. Ik ben al bijna een jaar lang dertig en het valt best mee ;-)

    De eenkleurige knoopjes (tja, zeer specifiek...) vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog een gelukkige verjaardag. Zelf vond ik het niet erg, maar ja, ik vind eigenlijk geen enkele verjaardag erg.
    Ik doe graag mee voor een schortje of knopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ondertussen al bijna 32 en kan alleen maar zeggen dat dat nog niet het ergste is. Je bent echt maar zo oud als je je voelt.
    Probeer vooral te genieten van alles, las op tijd een dagje me-time in en probeer je niet druk te maken in kleine dingen.
    Ik vind alles wat je gemaakt hebt wel leuk, maar ga vooral voor een tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben nog geen ervaringsdeskundige maar ik zou zeggen gewoon genieten. Genieten van je gezin, je kindjes, je man, je leven... Meer moet dat niet zijn nee? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai amai zeg, al die leeftijdconfessions! Merci aan allemaal voor de felicitaties en de lieve wensen.

    @Bombilla: mijn verjaardag verdwijnt hier ook nogal in 't niets sinds de kinders er zijn...

    @Annelyse: nieuwe voornemens maken zunne!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn 30ste is aan mij voorbij gegaan omdat ik toen 2 maand zwanger was en niet veel anders kon dan kotsend boven de pot hangen. :-s Hopelijk vergaat het jou beter. Maar wat ik vooral gedaan heb in mijn eerste jaar als dertiger (en mama) is genieten, genieten enne genieten! Geniet er dus op los, zou ik zo zeggen.
    Als ik mag winnen, kan je me heeeel blij maken met zo een schort!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat!!! Paar daagjes te laat, maar daarom niet minder gemeend hé.

    Zelf ben ik ook al de 30 gepasseerd, en eerlijk gezegd, ik keek er naar uit. De serieuze jaren beginnen, de jaren van de waarheid, de voldoening in hetgeen je doet, je kindjes zijn er je kan ze opvoeden tot fijne kleine mensjes die gaan leren lezen en schrijven, je kan verder bouwen aan je gezin / huis / job / etc.
    Fantastisch toch.
    Die "zotte jaren '20" liggen achter je en de "oudere jaren '50" volgen pas binnen 20jaar! Mega!

    En moest er iets uit de bus vallen, dan ga ik voor een "1-jaar kroontje" voor mijn kleine meid die binnen 6 maanden (nog veraf, I know, maar ik ben nu eenmaal een planner ;-) jarig is.

    Dikke kus,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, ik kan uit ervaring spreken dat het echt toffe knoopjes zijn! (ben net zoals tante hilde winnaar geweest van de knoopjes). Inmiddels sieren er al twee gele knoopjes het gehaakte etuitje voor het bedknuffeltje van onze tweede dochter. Dus mag ik mijn vingers kruisen als ik deze keer weer zou winnen maar allé, ik waag mijn kans. Want als ik je lijstje bekijk van de zelfgemaakte dingen smelt ik voor je tasjes, je sjakoskjes! Super mooi!
    Enne... 30 is een prachtige leeftijd! Proficiat!
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. sorry, ik moest je nog een advies geven voor je 30ste verjaardag; was ik dus vergeten bij mijn berichtje daarnet. Op tram 3 komen de eerste grijze haren, eerst nauwelijks te merken, op het einde van tram 3 toch al duidelijk merkbaar, allé bij mij toch! Dus voorzie je best een passend haarkleurmiddel (als je dat grijs niet weet te apprecieëren) of denk met een milde glimlach dat je aan het begin van je (nóg) wijze(re) jaren komt. En verder natuurlijk blijven genieten want ah, wat is nu dat jaartje erbij op een heel mensenleven?
    'n tweede groetje,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen