27 januari 2010

En het tram-3-cadeau gaat naar...



... Tiene! Proficiat, je had geen voorkeur voor een cadeau vermeld, mail je me nog met je adres en wat je wil?

Nog eens bedankt aan iedereen voor de lieve wensen en tips: mezelf niet laten verslonzen (check), antirimpelcrème smeren (euhmmm... toegegeven er zijn al kraaienpootjes te zien), haarkleurmiddel in huis halen (al laaaaang in huis), in het nu leven (we blijven proberen), doen zoals ik me voel (zullen ze hier niet altijd content mee zijn), jong van geest blijven (in tegenstelling tot van uiterlijk of zo?), mezelf soigneren (en laten soigneren ook hé?) en vooral heel veel genieten (check, check, check!).

4 opmerkingen:

  1. WAUW?!!? Ik heb gewonnen!!! amai, joepie ik heb nog nooit iets gewonnen op een blog, zo leuk! En ik mag iets kiezen? Ik vind alles wat je maakt leuk (knoopjes,schortje,stempel,zakjes,..) dus voor mij is het eender...doe maar wat voor jou het makkelijkste is; een gegeven paard kijk ik niet in de mond :) Merci!ik zal t' adres mailen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, heb je t al op de post gedaan? of zou het verloren gegaan zijn, groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Tiene: nog efkes wachten. De onverwachtse reis stak een stokje voor de plannen, maar 'k zorg ervoor dat ge content zijt (zelfs al moet ge wat wachten)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. merci!! ik wou gewoon even checken :)

    BeantwoordenVerwijderen