28 december 2009

We houden ons bezig



Om ons tijdens het verblijf in de kliniek bezig te houden, werden uit de eeuwig lange to-do-lijst een aantal zaken gehaald waar geen Bernina of andere zware machinerie voor nodig is. Terwijl de kleine Viking slaapt, leer ik haken. Ik droom van zo'n zelfgemaakt granny-square-deken, maar toen bleek ik een complete haakkluns te zijn. Een kinderboek moet mij nu redden. Verder nog een keer die haarelastieken gemaakt, 'op bestelling', voor de kleindochter van mijn moeders vriendin.

4 opmerkingen:

  1. Oh ja...ik droom ook van zo'n granny dekentje. Ik wacht op de zomer...dan vind je volgens mij leukere kleurtjes en bovendien lijkt het mij een ideale bezighouding op camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig zo een dekentje !

    Ik zou ook zooo graag leren haken ,waar heb je het boekje vandaan en goed uitgelegd?

    En hoe gaat het ondertss met Thor ?
    Hoop dat het al veel beter gaat.

    Liefs Khapa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. moe WHA ha ha.. dat Kinderboek heb ik ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk hoor haken. En heel ontspannend (lekker verstand op nul). Ik ben benieuwd naar je vorderingen en de deken-to-be!
    Hoe gaat het met Thor, mag hij al bijna naar huis?

    BeantwoordenVerwijderen