18 december 2009

Voor op tafel



Mama Chantal verjaarde en, slechte dochter dak ben, heb moeten zeggen dat haar cadeauke nog in de maak was. Ik gebruikte twee kinderen en een boske bloemen als excuus. Maar soit, na 3 weken en een paar keer met 't schaamrood op de wangen binnen gekomen te zijn, kon ik nu eindelijk mijn pakske afgeven.

Mijn ouderlijk huis is te vinden in West-Vlaanderen en in West-Vlaanderen eten ze veel, graag en lang. Spullekes om die eetfestijnen te ondersteunen dus. Drie onderzetters voor de potten (inspiratie hier) en een omkeerbaar placematje voor elkeen die daar regelmatig aan tafel komt.

3 opmerkingen:

  1. ok, op de to doe lijst voor de kerstgeschenkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan zeg! Een erg leuk kado-idee vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals bedankt aan mijn o zo creatieve dochter om het fijn verjaardagscadeau dat ik gekregen heb en dan nog zo supercool omdat het zelf gemaakt is .Zal zeker van pas komen op de volgende tafeldekking

    BeantwoordenVerwijderen