11 december 2009

Stempel-K-dooke



De ouders van Noah en Eppo zijn er van 't soort die zelfgemaakte spulletjes erg appreciëren dus toen we vandaag op bezoek mochten, namen we dit Kdootje mee: stempels waarvoor tekeningen gebruikt werden die iets met de namen te maken hebben.

Zelf kan ik totaal niet tekenen en omdat ik graag silhouetten zie en er daarvan makkelijk stempels te maken zijn googel ik meestal daarop. Voor wie het nog altijd niet geprobeerd heeft en een handleiding zoekt: een heel uitgebreide (wel in 't Engels) vind je hier.

4 opmerkingen:

  1. ik ben dus echt jaloers hé, dat je dat gewoon zelf maakt... moet toch ook es proberen... maar voorlopig koop ik mijn stempeltjes gewoon in de knutselwinkel :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n cadeautje zou mij ook wel smaken! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Tricky: makkelijk hoor, echt gewoon doen!

    @Polkadotjes: zin in een swap?

    BeantwoordenVerwijderen