27 december 2009

Cadeaukes uit Thailand



Onze Thor moet nog wat in de kliniek blijven. "Zijn longen piepen nog te veel madam." Met zijn allen de piep uit de longen wegduimen alstublieft, want ik ben het hier intussen een beetje beu. En ik wil onder andere voor de schone dingen op de foto's naar huis: onze Nils en de cadeaukes die ik van manlief kreeg. Nu denkt iedereen 'wauw wat een vent'. 't Is ook wel waar (hij leest dit é mensen), maaaaar... toen ik thuis alleen met de twee kleine ventjes zat en achteraf dan ook nog in de kliniek met één ervan belandde, zat die lieve grote vent in Thailand, hij was getuige op een trouw daar. Zijn wederdienst aan mij: de zoektocht naar stofkes en andere cadeaukes. Resultaat: hetgeen je op de foto ziet: stofkes (oooooooohhhh de libellen en ooooooohhhhh de olifantjes), theeset, linten, knopen, applicaties, pyjama voor de kleine ventjes, speelgoed voor de kleine ventjes, een Japans knutselboekske, een spiegelke, grappige zakskes, rare lichtgevende bollekes, wierook, kaarskes en een vaas die niet op de foto te zien is.

3 opmerkingen:

  1. Waw, zoveel moois! Ben jaloers op de mooie stofkes. Ik duim alvast mee voor kleine Thor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, je ventje heeft het dan toch een beetje goed gemaakt... zijn weg zijn en jouw verblijf in de kliniek... ocharme, dat kleintje... mijn nichtje heeft het ook gehad de voorbije week, was ook flink ziek maar is net niet in de kliniek beland... gelukkig!
    hopelijk met oudjaar weer thuis (liefst eerder al natuurlijk!), veel beterschap!
    tricky
    hihi, weet je wat ik hier nu als woordverificatie moet intikken?! TRICI, grapppig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dat lieve gele kersje?

    veel knuffels aan thor

    BeantwoordenVerwijderen