20 november 2009

Strijkkralen



Toen ik gisteren in den Aldi een strijkkralenpakket zag, was ik weer eens content met mijn magazineverslaving, want ik moest plots aan een tip uit de 101 denken. Deze hangers stonden erin als verpakkingsidee. Ik maakte er zelf twee in de kerstsfeer en er zullen er nog volgen, want zo snel dat dat gemaakt is, daar moet ge van profiteren. Hangers zijn tof, maar ge kunt daar volgens mij nog véél meer mee doen. Na een korte googelsessie met deze en deze site als resultaat blijkt dat er in strijkkralenland veeeeeeeeeel ideeën, tips, 2D- en 3D-patronen te vinden zijn. Dus dames, laat die kleine meisjes in jullie naar boven komen en strijken maar!

3 opmerkingen:

  1. Zag ik ook in de 101! Zo wordt strijken toch nog leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ideeen op die website bedacht ik vroeger niet hoor.. Maar goed ik ben klaar voor de strijkkralen revival!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, geweldig he, ik zit ineens graag met dochter strijkkralen te leggen ;)
    Wat ook leuk is, heb ik een hele tijd geleden gedaan, is er een magneet tegen aan plakken, zo hangen er nu een aantal bloemen en hartjes door dochter gemaakt tegen haar muur!

    BeantwoordenVerwijderen