6 november 2009

Omkeerbaar rokje



Tijdens een bezoek aan de tandarts zitten nadenken over nog een rokje voor het jarig nichtje. Ik ben bang van de tandarts (cliché maar oh zo waar, brrrrr!) en mijn oplossing hiervoor: wegzinken in gedachten over wat ik zou kunnen maken. Afhankelijk van 't gereedschap waarmee die man aan de slag gaat, lukt dat of lukt dat niet. Dit keer ongeveer een uur in die stoel gezeten en in gedachten 'ontworpen'. Thuis dan alles opgeschreven en in 4 uur deze omkeerbare rok gemaakt. En al zeg ik het zelf, hij is echt schoon en in 't echt veel schoner dan op de foto. Moesten er onder jullie graag een handleiding willen dan schrijf ik dat wel eens uit.

5 opmerkingen:

  1. Maar dat is gewoon fantastisch. Zo'n leuk rokje, en omkeerbaar: 2 vliegen in 1 klap.
    Laat maar komen die handleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuk rokje! En dat huisje was ook al zo schattig. Je nichtje zal heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hoor, ik wil die handleiding ook eens zien!
    Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook super! Zou hem wel voor mezelf willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. En erg praktisch bovendien. Twee voor de prijs van één! Waar de tandarts al niet goed voor is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen