16 november 2009

Het zakske met een doel



Het is cadeautjestijd. Veel verjaardagen, nieuwe mini's en aankondigingen over mini's op komst. Ik wou dat ik wat meer tijd had om al die zelfmaakcadeauideeën (is dit wel een woord?) te verwezenlijken, maar tot mijn grote frustratie moet ik vaak de avond van tevoren nog beginnen aan iets en gebruik ik dan ook maar een bestaand patroon. Dit weekend was 't weer van datte...

Kleine Alex wordt groot en voor zijn verjaardag plunderden we (net niet) de I*Boeks (zalige kinderboekenwinkel in Ledeberg!). De boekjes werden afgegeven in dit zakje dat zo werd gemaakt. Merci aan Eloleo voor de link!

3 opmerkingen:

  1. Toch niks mis met bestaande patronen te gebruiken... Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog eens nen dikke merci voor de prachtige cadeaus in het zo mogelijk nog geweldigere zakje! Daar gaan we nog veel plezier aan beleven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb dit patroon ook al een paar keer gebruikt. Gemakkelijk en tof!

    BeantwoordenVerwijderen