5 november 2009

Hebbedingetjes



Hebbedingetjes, je kunt mij er altijd mee verleiden en ik denk eigenlijk dat iedere madam out there, ongeacht de leeftijd, valt voor kleine, leuke, grappige, unieke, toffe dingetjes. Hét cadeauthema voor het nichtje dat 6 werd. Voor ieder levensjaar kreeg ze iets. Een paar dingen werden zelfgemaakt en een paar dingen werden uit de snuisterijenkast opgediept.

Het huisje van de rommelmarkt werd geschilderd en daarna beplakt met schoon papier. In 't huisje zitten de cadeautjes die verpakt werden in 't zelfde papier als de huiskamer waar ze inzitten.

1 zelfgemaakte stempel
2 zelfgemaakte haaraccessoires (hoe? kijk hier)
3 rolletjes minisnoep
4 vier reflectorhangers/stickers
5 gelukspopjes
6 houten kralen

Wie maakt er mij tegen januari een huisje met 30 kamers? Haha!

2 opmerkingen:

  1. Die elastiekjes zijn supercool! Merci voor de tip.
    Ik ben hier ook wat aan het experimenteren met het maken van stempels...leuk he. Ik vind het zo'n rustgevende bezigheid!

    BeantwoordenVerwijderen