27 november 2009

De zieke en de hamster(T-hirt)



Terwijl er één geveld werd en er vanalles uit de mond komt, oefent de ander het nieuwe kunnen en steekt vanalles in de mond.



Tussen het opdweilen van ge-wilt-niet-weten-wat-allemaal door, was er een klein beetje tijd voor Thors T-shirts. Effen shirts, stofresten en vliesofix, we love it! Eén viking-shirt, één dino-shirt en één hamster-shirt. (Ah ja, zeg me niet dat ge de gelijkenissen nog niet had gezien!) Ik voeg hier als label wel naaien toe, maar ik heb de applicaties eens niet vastgestikt, 't is afwachten of ze er nu ook even schoon aan blijven hangen. De hamsters werden nog met deze stiften afgewerkt.

4 opmerkingen:

  1. ach gossie... Jullie hebben dezelfde mobile boven de box. Hoe oud is je jongste??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die viking is heel mooi. Mag ik mij laten inspireren?
    Die stiften uit de Banier neet ook eens aangeklikt en dat komt hier ook in huis. Hoe ziet het bodytje en de hamsters er uit na een wasbeurt? Blijft het wat op zijn plaats allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Bombilla: 't zal wel zijn, ik googelde op 'viking helm' voor een tekening, want zelf kan ik totaal niet tekenen. Die body werd enorm veel gewassen en gedragen en bleef eruit zien zoals 't moest. Je moet het wel 24 uur laten drogen en dan strijken. De T-shirt doorstond de test ook al met glans. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @MamaNinthe: Thor is van 19 augustus. Die van jullie?

    BeantwoordenVerwijderen