23 november 2009

Ambleteuse-tas



Net terug van een weekendje Ambleteuse. Nils genoot van de grootouders en de kleinste van de 'Thor-time'. Eén woord voor 't ganse weekend: WIND! We werden letterlijk weggeblazen, vandaar het michelinpakske. De wind blies intussen wel wat chaos uit mijn hoofd en zo kwam er eindelijk eens een idee uit. 'k Wil al een tijdje een tas voor mezelf maken, maar dan wel een zelfbedacht exemplaar. Toen ik dit neergetekend had, wist ik dat dit ze was. Ik weet niet of 't duidelijk is wat ik wil maken, maar ik hoop dat ik er snel de nodige tijd voor vind, want ik mijn hoofd is 't oh zo mooi!

7 opmerkingen:

  1. Lekker, even uitwaaien! Ben benieuwd hoe de tas gaat worden (want uit die schetsen kan ik het niet echt opmaken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohlala, ik kan er mij ook al vanalles bij voorstellen. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zelf benieuwd hoor. 'k Zal mij er dan eens achter zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik ben ook heel benieuwd! is hij al klaar ondertussen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Miekk: neen gij, was 't maar waar... maar allez ik voel druk, ik zet me er echt héél snel aan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zijn in november ook een weekje gaat uitwaaien in Ambleteuse!

    BeantwoordenVerwijderen