8 oktober 2009

Weggeefactie: de borstschort



De oudste man des huizes kwam af met 'borstschort'. Toffe naam, maar misschien heb jij nog wat leukers in gedachten voor dit borstvoedingsaccessoire?

Wil je de schort op de foto winnen, geneer je dan niet en smijt je beste idee in de groep. Laat je alternatieve naam voor de borstschort voor volgende woensdag in een berichtje achter en daarna zal een onschuldig handje en 'lotje trek' de winnaar bepalen van dit exemplaar met bloemapplicatie en eigen label gemaakt met een zelfgemaakte stempel.

14 opmerkingen:

  1. Ideeën van mijn man:
    Pleasure hider, tittygone (Ondertussen liggen we dubbel van het lachen).

    Maar ik vind voedingsschort en schoby (schort + baby) al goed genoeg... Maar of het goed genoeg is om hem te winnen ...
    Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehhm, voedlap...lurk-lap...drinktent...baby-comfy...slurpschort...sabbelschort...

    Nee, dat wordt helemaal niks. Ben duidelijk niet zo'n ster in namen bedenken (vond die voor de kids verzinnen al heel moeilijk).

    Enne...ik hoef niet mee te doen met de actie hoor, want ben net met de bortvoeding gestopt. Vond het wel welletjes na bijna een jaar. Maar je schort ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOM&TJE (momentje)

    Of...eigenlijk weet ik er geen meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. momenthor iets met moment hoor maar dan met thor der in verwerkt...

    vanhe heeft u een moment hoor???

    MoM&THOR


    ja dit is hem.. MOM&THOR

    BeantwoordenVerwijderen
  5. k Ben geen zo'n goede naamuitvinder, maar misschien kan secreThor wel iets zijn. Combinatie: secret + Thor: uiteindelijk zijn de borsten toch een beetje het geheim van elke vrouw. Langs de andere kant vindt Thor er zekere geborgenheid.
    Als je aan onze Ned. taal denkt, betekent secretie (uitscheiding) en dat is toch ook wat er gebeurt achter de secrethor. Waarom Thor in de naam, hij zal waarschijnlijk de eerste baby in België zijn die zich mocht verschuilen achter de secrethor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. misschien weinig fijnzinnig, maar toch toepasselijk: 'tettenhek' (om het gebeuren aan het oog van de 'tettengek' te onttrekken).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ik vind tettenhek wel de max. Ik was aan het denken aan tepeldekker, maar vind die naam niet passen bij het verfijnde uitzicht van de schort. Dus nog even op zoek, maar ik kom terug! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi, mijn ventje geraadpleegd, persoonlijk vind ik het ook wel een hele mooie: de melkverberg (naar analogie met melkherberg)!

    Sharon, kan je er gewoon niet een aantal bijmaken? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tittygone vind ik ook wel de max! :o) hahaha, kan me inbeelden dat het daar een leuke boel geweest moet zijn! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mamaslabbetje of mamabavetje.

    Precies een bavetje voor de mama zodat ze niet zou morsen :-)

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De "discrefeeder"... Om je baby te voeten in alle discretie...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja, dat moest dus wel 'voeden' zijn eh :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heum, wat dacht je van: het discreetkleed - of de melkweg..(?)

    BeantwoordenVerwijderen