24 oktober 2009

Voor een meisjeself



De elfenmuts die Nils bij 't planten van zijn boom droeg, kreeg leuke responsen en omdat ik voor een babybezoek een selfmade cadeauke wou, heb ik er nog één gemaakt. Een meidenversie deze keer, want er werd eindelijk eens een meisje in de vriendenkring geboren. 't Patroon voor die muts vind je in Bend-The-Rules Sewing van Amy Karol. Daarin stik je de linten vast aan je muts, maar omdat ik dat altijd wat slordig gevonden heb, heb ik deze keer een aangepast patroon gebruikt zodat de muts en linten gewoon in elkaar overlopen. Er is deze keer onderaan ook geen zoompje gemaakt, veel properder vind ik. En tenslotte deze keer wat versiering. Aja, 't gaat hier wel om een meisjeself hé dus bloemekes zijn eindelijk een keer toegestaan!

3 opmerkingen:

  1. zéér mooi , hopelijk mag je dit als cadeautje ook geven aan je schoonzus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Daar zullen ze wel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En inderdaad, ons meisje is superschattig met haar elfenmutsje! x

    BeantwoordenVerwijderen