15 oktober 2009

En de schort gaat naar...



Schoby, Pleasure hider, Tittygone, Voedlap, Lurk-lap, Drinktent, Baby-comfy, Slurpschort, Sabbelschort, Mom&Thor, Secretor, Tettenhek, Melkverberg, Mamaslabbetje, Mamabavetje en de Discrefeeder. Toffe alternatieven voor de borstschort waarvan ik persoonlijk 'Tettenhek' de meest fantastische vind gewoon omdat ik er dubbel van 't lachen mee ging.

Maar zoals in de post gezegd, gingen we voor lotje trek, dit keer in de vorm van eendjes vangen. Onze Nils bracht NAJA geluk! Stuur je mij je adres eens door?

2 opmerkingen:

  1. Hoera! Wat geweldig! En ik ben helemaal fan van roze eendjes, hoe wist je dat ;-)
    Dank je wel hoor! Mijn adres komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd Naja.
    nu moet ik er zelf OOIT maar 1 gaan maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen