19 oktober 2009

Eerlijkheid en meligheid lonen

Iedere blogger zal het zich met momenten wel eens afvragen 'Is er eigenlijk wel iemand geïnteresseerd in wat ik te vertellen heb?'. Ikke toch, maar dan er is plots weer een reactie van iemand die je nog niet kende of dan blijk je een volger extra te hebben of... dan krijg je zomaar ineens een award! Leuk leuk, zelfs al hangt ie vast aan een soort kettinggeblog en is de omschrijving ervoor wel wat melig. De Honest Scrap Award voor bloggers "who express themselves and write/blog from their heart & soul" kreeg ik van Naja.



Wat moet ik in ruil hiervoor doen?
1. Naja bedanken dus bij deze: Merciekes!
2. 10 dingen over mezelf vertellen
3. De award aan 9 andere mensen doorgeven.

Hier gaat ie...

° Momenteel zit ik vanuit mijn luie zetel, met een snurkende Thor op mijn schoot, vanop mijn draadloos toetsenbord te bloggen dankzij het fantastisch mediacenter dat manlief op onze reuzegrote tv heeft geïnstalleerd.
° Ik denk erover na om volgend jaar opnieuw te gaan studeren.
° Délichocs zijn mijn lievelingskoekskes.
° Ik word begin maart tante van mijn broers eerste kindje en hoop stiekem op een meisje...
° Was onze Nils een meisje geweest dan hadden we de naam Zita gekozen.
° Ik ben er nu 95% zeker van dat ik geen derde pruts meer wil.
° Ik droom nog steeds van het uitbaten van een kinderboerderij met kinderknutselatelier.
° Volgende woensdag start ik met Zumbalessen.
° Ik heb een serieuze magazinekoopverslaving.
° Ik ruik eerst aan mijn eten voor ik het opeet.

En de award goes to...
° Blij Als Mij
° By Petra
° Lief Monster
° Leentje leest
° Madame Zsazsa
° Miss Van Ham
° Noeks
° Suzette
° Vlijtig

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de award! Ik ga eens even kijken wat ik ermee ga doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoals ik nu ook jouw blogje ontdek en even een reactie achterlaat...
    het ziet er leuk uit hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mamasha, voor jou speciaal ten uitvoer gebracht ! tot gauw x

    BeantwoordenVerwijderen