1 september 2009

Waar is Thor?


Tijdens de vorige post over het schortje was het voor sommigen nog niet helemaal duidelijk hoe het gebruikt moest worden vandaar de WIP-foto.
Hij drinkt goed, er moet dus veel gevoed worden en daarmee kwam het schortje al goed van pas. Handig in de materniteit, bij vrienden op bezoek, thuis bij bezoekmomenten, zelfs al een keer op restaurant en binnenkort wordt het schortje hier onderwerp van een weggeefactie.
Heb je zelf of iemand die je kent borstvoedingsambities, of wil je gewoon een keer winnen, hou ons dan in de gaten!

3 opmerkingen:

  1. heb je mooi gemaakt en super handig!
    ik doe mee hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad heel beschaafd uit zo. Ik had altijd een shawl om die ik over de baby heen drapeerde. Maar die trokken ze ook regelmatig zelf weg...en dan zit je daar toch weer met een mini-nipplegate :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt geweldig! Ik ben alvast fan! Ik heb het alleen nog niet nodig ;-)
    Ik ga het wel proberen te onthouden voor later.

    BeantwoordenVerwijderen