16 augustus 2009

Wieg-wandelwagen


Toen ik zwanger was van Nils vond ik in de Kringloopwinkel deze wandelwagen voor 20 (!!!) euro, direct meegenomen natuurlijk en nooit spijt van gehad.
Nils lag er vooral in toen er makkelijke wandelingen (goede schokdempers, maar oh wee als ge veel moet draaien) werden gemaakt. Voor de mini zal ik er in de eerste maand/maanden ook gebruik van maken als wiegje want zo'n schoon stuk moet eigenlijk wel wat meer beziens krijgen.

De konijnenprint was totaal mijn ding niet en toen ik het witte romantische stofje zag liggen wist ik direct wat daarmee moest gebeuren. Wat gemeten en me gebaseerd op de samenstelling van 't oorspronkelijke overtrekske en nu staat het wiegje helemaal klaar voor de komst van onze zoon of dochter. Nog even...

4 opmerkingen:

  1. Oh hij is prachtig!!! en spannend hoor ik leef met je mee! ik ben benieuwd woehoe x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zenuwen beginnen nu te gieren hoor maar nog effkes geduld en we kunnen ze terug opbergen (de zenuwen é) en dit tot volgend jaar in maart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooooooooh, schoon. Daar ben ik nu altijd zo jaloers op als ik er mensen mee zie paraderen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had dat ook Annelyse en toen zag ik hem plots staan... Voor 20 euro (!!!) in de kringloopwinkel, geen moment getwijfeld!

    BeantwoordenVerwijderen