4 augustus 2009

Kimonopakje


Weer iets weggestreept op mijn zelfmaaklijst voor de mini!

Het kimonopakje uit Amy Butler's Little Stitches werd in een dag (met heel veel onderbrekingen) gemaakt. Stofjes werden gekocht op Stoffenspektakel. Normaal gezien is 't maatje 0-3 maand, maar zelfs met een reuzenbaby denk ik dat ik een maand of 2-3 geduld zal moeten hebben voor 't in gebruik genomen kan worden. Jammer, want ik vind het zelf zoooo mooi en geduld is niet mijn sterkste kant, maar allez dan maar... Op naar het volgende item op de lijst!

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stofje! Die heb ik blijkbaar gemist op 't stoffenspektakel :-) Heel mooi pakje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk! Heb ook het Amy Butler boek aangeschaft en deze staat ook op m'n lijstje :-)
    Maar in 1 dag gemaakt is toch wel knap!
    Hoop dat alles goed gaat met jou en de reuze-kleine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles gaat heel goed hier, het aftellen is begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het broekje heb ik gemaakt. Nu het hesje nog!

    BeantwoordenVerwijderen