31 juli 2009

Etikettenknuffel


We zitten met een reuzenkind...! Normaal nog 4 weken te gaan maar gisteren kregen we te horen dat ons dikkopje iets vroeger dan voorzien ter wereld moet komen. Met de woorden "dat geraakt er weer niet door" was 't verdict gevallen... Niet dat we dat erg vinden want eerlijk gezegd begint het naast te spannen ook serieus te kriebelen. Nieuw leven in huis... 't is bijna zover en daarom begon ik maar snel snel aan die lijst van spulletjes die ik nog wil maken voor de mini.
Er staat nog veel op stapel (zelf benieuwd wat uiteindelijk de finish zal halen...)en we begonnen alvast met een knuffelbeestje. Nils bleek als baby niets zo interessant te vinden als de etiketjes aan zijn knuffels. We maakten daarom maar een etikettenknuffel.

3 opmerkingen:

  1. aah wat een lief knuffeltje....als je mij jou adres even geeft maak ik iets leuks voor de baby...ook om mee te friemelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!
    Grappig hoe babies allemaal naar het labeltje grijpen! Zoon heeft beer al 5 jaar, en frummelt ook altijd eraan, valt me nog mee dat het er nog aan zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Susan, wat leuk! Ik stuurde je een mailtje hoor, kwestie van de adresgegevens toch een beetje in beperkte kring te houden...

    @Noeks, amai, al 5 jaar trouwe fan van dezelfde beer??? Zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen