5 juli 2009

Ik vraag me af...



- of we een jongen of een meisje krijgen.
- of dat wel zal meevallen met twee kleine prutsen waar maar 18 maand tussen zal zitten.
- of we weer zo'n goede slaper als Nils krijgen.
(Yes please!)
- of het een luie drinker of hevige moedermelkfan wordt.
- of twee mini's die uit dezelfde mensen en uit dezelfde buik komen echt zo erg kunnen verschillen als sommigen beweren.
- op wie de mini zal lijken. Wordt het weer een mama-look-a-like?
(Rechtse foto = Nils. Linkse foto = nog een plastiekenzakseszakske + op de achtergrond ikzelf, lang geleden...)
- of je het tweede kind inderdaad even graag ziet als dat eerste.
- of het waar is dat je minder foto's neemt van dat tweede boeleke.
(Ocharme...)
- wat jullie ervaringen hiermee zijn.

't Is eraan te zien dat het steeds dichterbij komt en we worden steeds curieuzer. Volgens de gynaecoloog zit daarbinnen weer een dikkopje dat dan nog een keer in stuit ligt ook. Draaien zou nog wel kunnen, maar dat hoofd zal er wel niet kleiner op worden. We moeten dus waarschijnlijk weer onder het mes en vooral... we moeten dat hoogstwaarschijnlijk vroeger dan verwacht doen. Over enkele weken definitief uitsluitsel, spannend!

4 opmerkingen:

  1. je ziet het 2de even graag als het eerste, maak je geen zorgen en alles gaat mee door ... en ze kunnen echt heel erg verschillen maar dol op elkaar zijn ...
    dikke knuffel !
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat spannend zeg! Ik heb ze tegelijk gekregen, maar je ziet ze vast zeker even graag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    ik heb een zoontje van 18 maanden en een dochter van 1 maand en het valt prima mee met 2 kleintjes. Ik zou zelfs zegggen een minder grote schok van 2 naar 1 dan van nul naar 1. Ze zijn inderdaad echt wel verschillend maar ook weer heel erg gelijk. En ge ziet ze alle twee even graag.
    Veel succes met de bevalling en geniet nog even van de tijd met 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt benieuwd, een paar dagen thuis nu en nu het 'stilstaan bij' tijd heeft gekregen, zie ik er meer en meer naar uit! Maar zoals Marion zegt, we profiteren nu idd nog een beetje met 3!

    BeantwoordenVerwijderen