15 juni 2009

Retro in de slaapkamer

















De tijd is gekomen om werk te maken van de babykamer en aangezien we net verhuisd zijn, zullen we ook Nils' kamer aanpakken. Beide kamers zullen eerst een laag witte verf krijgen en daarna wil ik met retrobehang in de (unisex, want geslacht weten we niet) babykamer starten met een silhouet van een boom, blaadjes, vogelkes. Nils' kamer krijgt een paar silhouetten van grote beesten: aap aan een tak, olifant... De Bonte Kamer verkoopt duidelijk schone rollen. Op basis van de afbeeldingen op de site reduceerde ik (niet simpel!) alles al tot de 6 kanshebbers van hierboven. 'k Wil uiteindelijk twee rollen bestellen, maar welke!? Welke passen het best samen of misschien net niet en daardoor dan weer wel? HELP!

9 opmerkingen:

  1. Ik vind de middelste 2 (boven elkaar) leuk bij elkaar. Maar die rechtsonder vind ik ook erg mooi.
    Succes met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de 2e van boven en die der onder zijn het tofst

    Wanneer komt de kleine?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, mijn zwak voor de middelste bovenaan wordt door jullie bevestigd, goed zo!

    Susan, mini wordt eind augustus verwacht. (En we zijn aan 't cadeauke aan het werken hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ook midden boven en onder leukst ! gewoon doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!
    Voor zoon heb ik een muur op zijn kamer behangen met behang van dezelfde website. Hij vind het niet mooi, dus vorige week trok hij het eraf, hoezo eigen smaak! Ik was dus niet zooo blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Middelste van boven en onder zijn besteld, jullie hebben me overtuigd! Merciekes voor de hulp!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enne Noeks... ocharme! Wat een (hippe) moeder toch lijden kan hé! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, wij hadden vroeger gewoon behang, maar vonden het ook leuk om hele vellen er af te trekken.

    Mij leek het wel leuk om van één wand een bonte lapjesdeken te maken........dus alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah maar Patricia nu heb ik die rollen al besteld hé. En hopelijk zijn ze hier rap, voor de mini eruit wil en voor ik totaal geen puf meer heb om die kamer in te richten!

    BeantwoordenVerwijderen