24 juni 2009

De dikke-buiken-lijstjes

Wanneer ik op de teller nog een 65-tal dagen zie staan wordt mijn lijstjesobsessie aangewakkerd... Veel mensen moeten ne keer goed lachen als ze me met mijn lijstjes zien, maar 't zijn wel vaak ook die mensen die dan graag zelf gebruik maken van mijn lijstjes! We geven dat graag door natuurlijk en omdat ze mij al meerdere keren naar de dikke-buiken-lijstjes vroegen, mag ik er misschien van uitgaan dat er daar buiten nog veel meer van die mensen zijn die zelf geen lijstjes maken, maar ze wel graag een keer gebruiken... Daarom dus hier een lijst met wat je als zwangere best in je kraamkoffer steekt, wat je best wegsteekt voor de mini + de lijst (die het meest geapprecieerd lijkt te worden) met wat de papa te doen staat na de geboorte. Staat er iets belangrijks, leuks, interessants, enzovoort niet op, laat dat dan maar weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten