1 april 2009

Muzikant zoekt (en vindt) 365 slaapplaatsen















Nils Verresen heeft 365 slaapplaatsen gevonden
Nils Verresen, de student die een jaar gratis wou leven, heeft 365 mensen gevonden om bij te overnachten. Na zijn interview in deze krant werd hij overspoeld met reacties.
'Ik heb juist een interview gehad bij Studio Brussel, de telefoon staat roodgloeiend.' Op de pagina van zijn Facebookgroep 'Muzikant zoekt 365 logies' staan alvast leuke voorstellen. Er zijn zelfs veel mensen die speciaal voor hem vegetarisch (Nils is vegetariër, nvdr.) willen koken. Bovendien kan hij, als hij wil, naar het buitenland. 'Twee Belgen uit Zuid-Afrika hebben mij gecontacteerd. Ik mag altijd bij hen logeren, maar om op een dag op en af te gaan vanuit België is nogal moeilijk. Gent staat al zeker op mijn lijstje', aldus Verresen. (dwt)
(De Standaard)

Ge bedenkt een maf idee en voilase enkele dagen later sta je in de krant en hebt ge meer dan 400 mensen die u een slaapplaatske willen aanbieden. Soit een geniaal idee wat mij betreft en aangezien 't over een naamgenoot van onze zoon gaat, moest ik hem wel inviteren. Benieuwd of hij effectief langs zal komen! Wordt vervolgd...

4 opmerkingen:

  1. zo leuk dat mensen dan gastvrij kunnen worden! Waren we allemaal maar zo eens wat gastvrijer niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik ook zo'n fan van! Gewoon weer zoals vroeger, wat meer vetrouwen, wat meer lachen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ewel Marre hij liet nu net weten dat we op zijnen toer een bezoekske krijgen. Afwachten wanneer dat wordt! Hopelijk wordt je petekind een braveke of die Nils gaat afzien als 't een nachtraaf wordt...

    BeantwoordenVerwijderen