26 april 2009

Bijna 'in den plooi'









We vinden zo stillekesaan onze weg hier in huis. Er staan nog altijd onuitgepakte dozen en de lijst met to do's is lang, maar we laten de curieuzeneuzen toe en we ondernemen weeral eens een poging tot zelf iets maken. 'Mijn hoekske' is nog niet af want ik vond een schone oude kast en wil die nu per se als opberger voor de stofkes en andere creaspullen. Natuurlijk heeft die kast een serieuze houtwormbehandeling en serieus wat schuurwerk nodig en de dampen van dat eerste zouden niet aan te raden zijn voor zwangere madammen... dus efkes wachten op een sympathieke vrijwilliger die daar tijd voor vrij wil maken en zich daar eens aan zet.

Maar soit, alvast (drie keer) den Ikea ingedoken (ge moest eens weten hoe dicht wij daar nu bij wonen!). Toffe stof gevonden om die Wibra-kussens, waarbij ik me onmiddellijk na aankoop afvroeg wat me bezield had, een nieuw leven te geven.

Naast de stof en onder het motto 'op zoek naar de goedkoopste lampenkap voor ons slaapkamer' de grootste Regolit mee naar huis genomen en aan de slag gegaan met plakkaatverf om ze wat te 'pimpen'. Achteraf gezien zou ik dat donkere bruin niet gebruikt hebben, maar ze hangt toch maar mooi te wezen in ons kamer.

3 opmerkingen:

  1. Die bank + kussens kunnen zo in de VT wonen! Ziet er lekker fris uit...
    Komen er nog foto's van het nieuwe stulpje?

    ps, mijn woordverificatie is 'jutgym'. Klink sportief, ik kan me er bijna iets bij voorstellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoffen! Oh, ik houd van Ikea, ondanks de herkenbaarheid van de spullen. Het is gewoon mooi en goedkoop, klaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Suzette: merciekes, ik ben dan ook wel een verslaafde VT-wonen-koper! meer foto's? effie zien...

    @ Noeks: naast magazine-addict ben ik ook een ikea-addict, ik ben gestopt met ertegen te vechten :-)

    BeantwoordenVerwijderen