26 november 2008

Pasta met mascarpone, spinazie en spek















Zo lekker en vooral zo snel klaar! Normaal gezien met penne maar ik had dat niet in huis. Naast pasta ook nog nodig:
- spekjes
- mascarpone
- spinazie
- look
- verse peper
- parmezan (als ge daar fan van zijt)
- olie

De pasta opzetten. Look en spekjes in de olie. Ik laat de spekjes dan altijd een keer uitlekken op keukenpapier, want zie maar ne keer naar uw keukenpapier als ge dat hebt gedaan... Spekjes dan samen met de spinazie weer in de pan.Voeg dan mascarpone toe tot je vindt dat de saus 't kleur heeft dat je 't meest bevalt (bij mij ongeveer evenveel mascarpone als spinazie). Mengen met de pasta, wat verse peper en/of parmezan erop en voilase. Geniet ervan!

2 opmerkingen:

  1. Grappig, ik doe ongeveer hetzelfde maar met boursin ipv mascarpone ...
    'k krijg er honger van als ik de foto zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha An, hoe maak jij je pasta? Verandering van smaak doet eten hé dus laat maar eens weten.

    BeantwoordenVerwijderen