3 november 2008

Een beetje saai

Eigenwijs gaf het stokske door... ze vraagt me 6 saaie feiten over mezelf te schrijven.
1. Ik vind maar geen geschikte reisbestemming voor 2 volwassenen en 1 klein sprotje tijdens de kerstvakantie.
2. Ik droom van het uitbaten van een kinderboerderij + kinderhandwerkatelier.
3. Ik wil twee geiten.
4. Ik lees nu een boek over de Wabi Sabi-filosofie.
5. Ik pendel 4 op de 5 dagen naar Brussel en erger me dood aan bepaalde trein- en metrogewoontes zoals de mensen niet eerst laten afstappen, het gebruik van ellebogen zodat ge er zeker als eerste op kunt springen, de extreem luidruchtige kaartersgroepen, uitproberen van de verschillende ringtones,... Enige gelijkenis met bestaande personen is louter toevallig... yeah right!
6. Ik geef het stokske door aan Leentje, Suzette, Madame Zsazsa, Vlijtig en Liset

The rules:
Link the person who tagged you.
Mention the rules on your blog.
Tell about 6 unspectacular quirks of yours.
Tag 6 following bloggers by linking them.
Wat ik niet doe: leave a comment on each of the tagged bloggers’ blogs letting them know they’ve been tagged.

4 opmerkingen:

  1. Kinderboerderij... da's belange niet saai!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Blijft (nu nog wel) bij dromen, 't zou absoluut niet saai zijn, moest ik ermee kunnen beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, ik sta er ook bij! Wat leuk...had vroeger eigenlijk altijd een hekel aan kettingbrieven maar ik ga nu misschien toch ook wat triviale feitjes openbaren.
    En van die trein; dat mensen al langs je erin komen wurmen terwijl je nog met een kinderwagen uit de trein moet...grr.

    Oei, 't is al weer ruim over mijn bedtijd.
    Groetjes Suzette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha Suzette, je bent een nachtraaf zoals we dat hier zeggen. Ben normaal ook geen zo'n 'geef het maar door'-madam, maar in de blogwereld precies wel een leuk iets.
    Ben benieuwd naar jouw antwoorden!

    BeantwoordenVerwijderen